SOCIAL PROJECTION

SCHOLARS CREATE A PROJECT OF SCHOLARSHIPS TO STUDY IN HIGH SCHOOL

To Fly with Bolar Isabela Hernández and Rocío Estrada, students of the Del Istmo University with scholarships at the Faculty of Education and the Faculty of Communication, respectively, created the project entitled “A volar con Bolar”, that means “To fly with Bolar” in English, which raises funds for scholarships for

SCHOLAR EMERALD WORKS ON A PROGRAM TO CREATE LIBRARIES FOR PUBLIC SCHOOLS

Emerald Flores, a student at the Rafael Landívar University, who studies Psychology, has created the “Growing and Educating with Love” program, which has received recognition from the University and has attracted the attention of students from different faculties, who have joined her and have helped generate a greater impact. The

Becaria de Bolar apoya a niños del hogar “Luz de Fátima”

Becaria de Bolar apoya a niños del hogar “Luz de Fátima” con su programa de charlas formativas, desde hace tres años Guatemala, junio 2015. La becaria Wendy del Cid, quien estudia Periodismo en la Universidad del Istmo, como parte de su proyecto social -requisito para mantener la beca durante

Programa de periodistas jóvenes TO2015

Sindy Quiñónez, becaria de Fundación Bolar, es elegida para participar en el “Programa de periodistas jóvenes TO2015” Guatemala, julio 2015. Sindy Quiñónez, becaria de la Fundación Bolar, cursa el cuarto año de la carrera de Ciencias de la Comunicación en la Universidad Rafael Landívar y recientemente fue elegida para